POLITICA DE RETUR

Pentru produsele achiziționate de pe site-ul nostru va oferim o politică de retur flexibilă, pentru a ușura cât mai mult experiența dumneavoastră de cumpărături online. Monitorizăm numărul de retururi efectuate de clienții noștri, urmând ca mai mult de două retururi repetate de către același client, în decursul unui an, să conducă la neonorarea comenzilor ulterioare. În acest caz, va oferim posibilitatea de ridicare a produsului din magazinele noastre.

Vă rugăm să manevrați cu grija produsul în timpul probării acestuia, să îl feriți de orice fel de șocuri sau zgârieturi. În caz contrar, returul produsului nu poate fi accept

RETURUL PRODUSELOR CU DEFICIENȚE

Vă rugăm să verificați starea aparentă a coletului în momentul livrării si să va asigurați că nu prezintă anomalii cu privire la colet (deteriorat, deschis, urme de umezeală etc.) sau la conținut (produs lipsa sau deteriorat).

În cazul daunelor vizibile ale coletului, aveți dreptul de a refuza primirea și plata acestuia. În acest caz, vă rugăm să precizați reprezentantului FAN Courier motivul refuzului si să îl exprimați în scris pe AWB, în prezența acestuia.

Vă rugăm că orice reclamație referitoare la integritatea coletului să o transmiteți în maxim 24 de ore de la momentul livrării la adresa de email: sadrisbusiness@gmail.com . Aveți posibilitatea de a opta pentru înlocuirea produsului cu deficiențe de livrare sau puteți solicita returnarea contravalorii produsului.

Reclamațiile ulterioare privind astfel de aspecte nu vor mai fi luate în considerare.

Aveți întotdeauna dreptul de a returna produsul comandat în termen de 30 zile calendaristice de la momentul livrării, fără să fie necesară justificarea deciziei dumneavoastră. Cu toate acestea, nu ezitați să ne transmiteți părerea dumneavoastră: este foarte important pentru noi să cunoaștem motivul returului, cu scopul îmbunătățirii serviciilor oferite.

Cheltuielile de retur al produsului vor fi suportate de către cumpărător.  

Pentru că livrarea produsului să se desfășoare în condiții optime, vă rugăm să utilizați doar serviciile companiilor de curierat rapid cu livrare door-to-door.

PROCEDURA DE RETUR AL PRODUSULUI

Dacă doriți să returnați un produs, vă rugăm să urmați pașii de mai jos: 

–       Trebuie să vă exprimați opțiunea de retur în scris, completând formularul aflat în secțiunea Contact.
–       Returul se face în ambalajul original, cu toate etichetele, sigiliile de securitate și foliile de protecție intacte, precum și certificatul de garanție în original și o copie a facturii.
–       Protejați ambalajul original prin împachetare în folie sau în cutie suplimentară, astfel încât să nu se deterioreze în timpul transportului.
–       Dacă produsul a fost însoțit de unul sau mai multe cadouri (produse, vouchere), acestea trebuie returnate împreună cu produsul.
–       Expediați coletul la adresa:   Sadris Business SRL, Str. Gen. Dragalina Nr. 12, Sc. A, Bl. F30, Et. 3, Ap. 6 Loc. Turda, Jud. Cluj, România.

Va informăm că nerespectarea oricărui pas din cei enumerați mai sus duce la imposibilitatea acceptării returului.

SOLUTIONAREA RETURULUI

După recepționarea produsului returnat, acesta va fi supus unei expertize pentru a evalua dacă acesta se află în aceleași condiții în care a fost trimis către dumneavoastră.

Nu se acceptă returnarea produselor care prezintă semne de purtare sau deteriorare a elementelor de securitate și de protecție sau al căror ambalaj original prezintă urme de deteriorare.
În cazul în care, în urma expertizei efectuate, se constată că produsul sau ambalajul original prezintă urme de folosire sau deteriorare, sau că elementele de securitate și protecție (etichete, sigilii, folii) au fost deteriorate sau înlăturate, total sau parțial, returnarea produsului nu este acceptată. În aceasta situație, va vom comunică în scris rezultatul expertizei, produsul urmând să fie transmis către dumneavoastră conform procedurii de livrare de pe site-ul nostru.

În cazul în care, în urma expertizei, se constată că produsul a fost recepționat în condiții optime, rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 zile de la retur, în contul bancar în Lei indicat de dumneavoastră.

Pentru orice alte informații suplimentare, vă rugăm nu ezitați să ne contactați la la adresa de email: sadrisbusiness@gmail.co