PLATA ȘI LIVRAREA

Produsele din magazinul nostru online au descrieri detaliate, constând în informații privind proprietățile produselor, specificații tehnice, prețuri, materialele din care sunt realizate, culori disponibile etc.

Procesul de comandă online constă în următorii pași:

Folosind meniul din partea de sus a site-ului și filtrele din partea stângă, alegeți produsul dorit apoi faceți click pe butonul „Adăugați în cos” în coșul de cumpărături virtuale. După ce este adăugat în coșul de cumpărături, produsul este disponibil pentru achiziție în funcție de disponibilitatea în stoc. Adăugarea produsului în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării comenzii, nu reprezintă înregistrarea comenzii sau rezervarea produsului.

Toate articolele care au fost plasate în coșul de cumpărături pot fi vizualizate făcând click pe „coșul de cumpărături”, care este vizibil în partea superioară a site-ului. Aici puteți șterge din produsele introduse sau puteți modifică cantitatea de produse pe care doriți să le achiziționați. Puteți continuă vizualizarea conținutului site-ului prin click pe butonul “Continuați cumpărăturile” sau puteți vizualiza coșul de cumpărături prin click pe butonul “Finalizează comandă”.

Dacă doriți să achiziționați articolele aflate în coșul de cumpărături, faceți clic pe butonul „Checkout”.

Înregistrarea unui cont va permite să aveți acces la opțiuni suplimentare, de exemplu prezentarea comenzii, adresele de livrare stocate, istoricul comenzilor efectuate pe site.

Achiziționarea este posibilă fără înregistrarea prealabilă a unui cont, însă este obligatorie furnizarea datelor complete și corecte solicitate în formularul de comandă, încât livrarea acesteia să se realizeze în condiții optime.

Vă rugăm să completați numele dumneavoastră, datele de contact (telefon și email), adresa de livrare si să selectați metoda de livrare dorită.

După completarea datelor de mai sus, dați click pe butonul “Next”.

Următorul ecran conține detalii cu privire la modalitățile de plată, fiind disponibile următoarele: Ramburs (plată la livrarea de către curier), Plată online prin card bancar.

Dacă adresa de livrare a produsului este alta decât adresa de facturare, vă rugăm să debifati căsuță “Adresa de livrare coincide cu adresa de facturare” pentru a putea introduce adresa de facturare.

După completarea informațiilor de pe aceasta pagina, apăsați pe “Finalizează comandă” pentru finalizarea acesteia, urmând să fiți redirecționat către pagina procesatorului de plați online în vederea efectuării plații.

În orice moment, în timpul procesului de comandă, puteți renunță la aceasta. Pentru a face acest lucru, este suficient să nu continuați procesul de comandă explicat prin pașii de mai sus.

Înainte de plasarea comenzii, este necesară citirea și acceptarea de către dumneavoastră a Termenilor și Condițiilor.

Momentul încheierii procesului de comandă îl constituie momentul în care veți primi emailul de confirmare a plasării acesteia, trimis de către Sadris Jewelry. Emailul conține numărul comenzii înregistrate, detalii cu privire la produsul comandat, datele de livrare furnizate de dumneavoastră și valoarea totală a comenzii, inclusiv TVA.

METODE DE LIVRARE

În scopul livrării produselor comandate online, partenerul nostru agreat este compania FAN Courier.

Procesul de livrare începe din momentul confirmării comenzii. Aceasta este livrată de la depozitul nostru la destinație în interval de 1 – 2 zile lucrătoare de la înregistrarea comenzii, pentru produsele aflate pe stocul Sadris Jewelry, în funcție de volumul comenzilor deja înregistrate în sistem.

În ziua livrării coletului, veți primi SMS din partea FAN Courier prin care vi se va comunică intervalul de livrare a expediției. În cazul în care reprezentantul FAN Courier nu va găsește la adresa în intervalul comunicat, veți fi notificat de către FAN Courier cu privire la existentă unei trimiteri poștale și vi se va indică punctul de lucru al FAN Courier de unde poate fi ridicată. Coletul se va păstră în depozitul local al FAN Courier timp de 7 zile calendaristice de la primă avizare. În cazul eșuării livrării, coletul va fi returnat către Sadris Jewelry iar comandă dumneavoastră se va consideră anulată.

METODE DE PLATĂ

Următoarele metode de plată sunt disponibile:

– Ramburs
– Plată se realizează la livrarea produsului prin firma de curierat rapid.

– Plată online prin card bancar
Pentru comenzile plasate pe site, plățile online vor fi procesate prin intermediul platformei MobilPay, în condiții de securitate maximă garantată prin certificarea MasterCard SecureCode și Verified by Visa în vederea eliminării oricărei posibilități de frauda online.

Cardurile acceptate sunt: Visa/Visa Electron, Mastercard/Maestro. Tranzacțiile prin card bancar vor apărea pe extrasul dumneavoastră de cont cu textul „Sadris Jewelry”.

După selectarea acestei metode de plată, veți fi redirecționat către pagina procesatorului de plați online, în care va fi necesară completarea acestor date:

– Codul cardului (cele 4 grupe de cifre menționate pe fata cardului, fără spații)

– Dată expirării cardului

– Codul CVV (ultimele trei cifre de pe spatele cardului, inscripționate pe banda cu semnătură).

După completarea acestora, apăsați butonul “Autorizează” în vederea autorizării procesului de plată.

Plată online prin card bancar se realizează fără perceperea niciunui comision.

În caz de dificultate cu ocazia efectuării plații, vă rugăm să apelați la instituția bancară emitentă a cardului dumneavoastră bancar sau, în cazul în care considerați că ați putea obține o informație de la Sadris Jewelry, ne puteți apela la numărul de telefon 0753801071 în intervalul orar 9-18, de Luni până Sâmbătă sau prin mail la sadrisbusiness@gmail.com

Tranzacțiile online se vor efectua în lei, indiferent de cardul dvs, în condițiile agreate cu banca emitentă a cardului dvs.

Niciuna din informațiile legate de cardul dumneavoastră nu vor fi accesibile pentru Sadris Jewelry, nefiind transmise sau stocate pe serverele noastre, ci fiind introduse în mod direct în sistemele Visa sau MasterCard.

MODIFICAREA COMENZILOR

Puteți modifică o comandă plasată pe site-ul nostru, cu condiția că aceasta să nu fi fost încă expediată către dumneavoastră, prin una din modalitățile de mai jos:

-renunțați la comandă
-înlocuiți produsul comandat inițial cu altul aflat în stoc
-adăugați un produs suplimentar
-modificați adresa de livrare


Finalizarea comenzii reprezintă confirmarea dumneavoastră că toate datele pe care le-ați furnizat sunt corecte și complete, astfel încât livrarea produsului comandat să poată fi realizată în condiții optime.

Totodată, finalizarea comenzii reprezintă acordul dumneavoastră de a fi contactat de către Sadris Jewlery prin orice mijloc, în orice situație în care este necesară contactarea.

Indiferent de modalitatea de plată pentru care optați (plată online prin card bancar, virament bancar sau ramburs la livrarea produsului comandat), veți primi factura fiscală împreună cu coletul, la livrarea comenzii.

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a întârzia sau de a anula livrări ale produselor comandate dacă acestea nu pot fi onorate din motive independente de noi care includ: incendii, explozii, inundații, epidemii, greve, acțiuni guvernamentale, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile sau alte impedimente de forță majoră conform uzanțelor legii romanești.

În momentul livrării, vă rugăm să verificați starea aparentă a coletului. În caz de anomalie cu privire la colet (deteriorat, deschis, urme de lichid etc.) sau la conținut (produs lipsa sau deteriorat), vă rugăm să urmați în mod obligatoriu procedura descrisă în secțiunea Returul Produselor.

De asemenea, în eventualitatea unor situații precum cele descrise mai sus, va stăm la dispoziție la numărul de telefon 0753801071 pentru a va informă în privință procedurilor de returnare a produsului deteriorat.

Nerespectarea procedurilor de retur necesare exclude posibilitatea oricărei reclamații împotrivă Sadris Jewelry sau a companiei de curierat, inclusiv rambursarea contravalorii produsului.

Valoarea maximă a daunelor ce pot fi plătite de către Sadris Jewelry fata de orice client în cazul nelivrării sau a livrării necorespunzătoare este contravaloarea respectivului produs comandat, cu condiția că aceasta să fi fost încasată.